Tuesday, June 4, 2013

Babu

Alam ko sawang sawang sawa na ikaw sa lahat ng pagsasabi kong I will try to be more patient and to lessen how I react. Sabi mo nga, I did try but I just couldn't do it on a regular basis.



I will keep trying to be better, Babu, for me and for you. I want to be better. I'm just really sorry. No excuses. I know I am wrong and I admit that ang sama sama kong tao. As in. Ang sama sama ko sayo. Kahit ako nahihiya ako sa mga pinaggagagawa ko sayo. Gusto kong bawiin lahat ng masama kong sinabi pero too late na nga ako. Palagi na lang ako too late. You love... loved me with everything that you have and yet, I always asked that I be treated more "special" when all along you did the best that you can and I hurled those hurtful words.

Alam ko sawang sawa ka na sa lahat ng sinasabi ko and di mo na ako pinaniniwalaan. I just wish that the break/rest would give us both the opportunity to better ourselves. Like I told you, I will better myself and prepare myself for the lifetime relationship with you even if I know that you are no longer thinking of such things with me -- as of now or or for good. But I will keep hoping and wishing that we'll be back together and I will really prove to you that I have changed kung dumating man ang panahon na yun. Sana dumating. :(

I know back in January I said I was learning to let go na. But you know what, I really wasn't now that I try to recall. I was still hopeful kasi everyday wala akong bukang bibig sa mga tao kundi tulungan ako. I know this time you think that kaya ko na this time na ituluy-tuloy na mag let go completely sayo. I know I can't let go of you, Babu. As in. Because I swear, and I know you won't believe it, I really do look forward to growing old with you. As in sabi ko sa sarili ko and I prayed hard na hinding hindi ako magfalter again because I don't want another G in our lives and because napatunayan kong ikaw talaga yung mahal ko, masama lang talaga ako.

Sorry, Babu. Gusto ko lang magsorry sayo ng magsorry kasi ang sama ng ugali ko. Sana mapatawad mo muli ako at kahit na malabo, sana kahit konti i-consider mo ulit tayong dalawa kapag nakapagpahinga ka na. Magbabago ako. Pursigido ako. Sobrang sorry talaga. :(

I am hoping that we'll be back together someday. Please consider me again.

Thank you for all the love. You gave me the best. I know it's too late like you mentioned to know and realize that you gave me the best love you could ever offer. I have always been thankful for you. Everyday I am. I am sorry I wasn't good with words particularly with good words... I could do it. And I will do it. Because I will keep hoping I will get that chance again to prove to you I can. Pero yun lang, sana dumating pa ung panahon na yun na mukhang malabo na.

Thank you for your time, Babu. I love you. For your consideration still.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...